Busraalina01 37+0 doktor kontrolünde sıvısının bir bölgede sadece kaldığını söyledi doktorum sezaryen olacak zaten ama endişeliyim havuç suyu ve bol su içmek(4lt) dışında ne onerirsiniz
Busraalina01 Aseer geçmiş olsun artar insllah benimde ilk 32 haftada azaldı suyu cogaltinca 34.haftada amniyon sıvısının cogalmisti şimdi 37 de çok çok azalmış. Sizde bol su sıvı tüketimine dikkat edin. Allah’ın izniyle bişey olmaz
Busraalina01 defnezumram evet 3 Ağustos dedi doktorum. Ama her 2 3 güne bir kontrol dedi yarın da aç gel olmazsa alacağız dedi baya azalmış sıvısı 🥹 son zamanlar diye takmıyorum ama kilosu gelişimi de gerilemis
defnezumram Busraalina01 beslenemiyor olabilir bebek streslenince amniyon sıvısı düşüyor çünkü yaşam alanı dahada daralmadan almak istiyorlar
Busraalina01 Ozgeccc- karpuz,armut,havuç suyu 4lt su içiyorum canım inşallah işe yarar yarın tekrar kontrolüm var. Allah razı olsun
Busraalina01 1melekannesi3858 canım hiç bilmiyorum sadece çok az bı bölgede suyu kalmış dedi. kilosu geçen hafta 2750 idi dün 2500 dedi suyu az olduğu için yanlış olabilirmiş🥹
1melekannesi3858 Busraalina01 nasıl ya banada geçen hafta pazartesi 1800 dedi bu hafta yine 1800 dedi bende özele gittim 2 kilo çıktı suyu az olunca ölçümler yanlış mı çıkıyormuş bide benimkinin suyu bebege yetecek kadar 10 cm in ustundeymis suyu ona rağmen nie böyle anlamıyorum
Ddilannnn Benimde aZalmıştı heran alabiliriz dedi 1 hafta boyunca içtim havuç suyunu idare eder şimdilik dedi içmeye devam ediyorum 🙏🏻 Suyu azaldığı için gelişim geriliği olabiliyormuş diye duydum
1melekannesi3858 Ddilannnn bende başladım.ayni şekil havuc suyu içiyorum yoksa olacak gibi değil valla
Busraalina01 Ddilannnn evet canım suyu azaldığı için ölçüm bile kilo ölçümü yani yanlış olabiliyormus. Gelişim yavaşlıyor veya duruyo suyun azlığına göre bide bebisin hareketleri azalıyor
Busraalina01 Ddilannnn ge 1melekannesi3858 1melekannesi3858 1melekannesi3858 Normalde son zamanlar günde 25 30 Gr alması gerek bebislerin