bi hastane çıkışı koydum ebeye verilecek, iki-üç takım da yedek koydum, kendim için iki külot iki takım pijama, eşim için bir takım pijama, depend, biberon emzik pişik kremi, tahinin üstünde kalan yağı göğüs yarası ihtimaline karşı, gümüş kapak, silikon kalkan( göğüs ucum hiç yok), müslin, penye çeşitli birkaç battaniye, bebek temizleme pamuğu, 15/20 adet bebek bezi, bir adet alt açma bezi, meryem ana otu, çay kaşığı(bebeğin mama ihtimali için), pusetimiz, isimliğimiz çantamıza bunları koyduk bakalım aklıma gelenleri yazdım benim suan icin gidişat normal görünüyor sezeryan için ekstra önerebileceklerim kahve, kaysı hoşafı, süt gelmesi ve artması icin bestlak damla cok gördüm burda