Merhaba,
10 haftalık gebeyim 2 hafta önce 8. Haftamda gebeliğimin ikiz olduğunu öğrendim fakat 2. Kesede bebeğin kalp atışı yoktu doktor kendi kendine eriyip gideceğini söyledi ve bu hafta baktığımızda kese baya küçülmüştü fakat henüz yok olmamış. Böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda korkuyorum diğer bebeğimi etkiler diye aranızda bu durumu yaşayan varsa paylaşabilir misiniz