3Tospikannesi Ulvana hastaneden zor kaçtım yatış verdi doktor sancı çıktı 😂 2 doz ciğer geliştirici iğne vuruldum çıktım hastaneden
Ulvana 3Tospikannesi ya iyi ki vurmuşlar bana 32 de 2 duz yaptılar. Amma canım 34 haftaya girdim gireli ağrıdan yatiyom bu gün bende doktora gitdim ilaç verdi bi işe yaramıyor artık bende çok ağrım var belim kuyruk sokumu bacak karın kasık vajina ne dersen var zor dayanıyorum doktor 15 gün daha dayan sonra gelirse gelsin dedi Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla inşallah hepimiz 🤲🏻❤️
3Tospikannesi Defnesmomy bende öyle tembihledim ama arkadaş diyor ciğer geliştirici olduktan 24 saat sonra doğum olur doğruluk payı varmı acaba oturdum şimdi onu düşünüyorum 35i görelim kızım sabret dedim ama 😂
Defnesmomy 3Tospikannesi kuzum ben 28+3 te tedbir amaçlı oldum 29+4 um,onu tedbir amaçlı vuruyorlar bence kalacak demişti dersin 🩷
3Tospikannesi Ulvana amin inşallah bana doktor seni şimdi yollarsam bi kaç saate doğuma gelirsin sancın fıldır fıldır doğuruyorsun dedi Allah’tan kanala girmemiş henüz ama doğum anı girebilir sağlıkla gelsinler inşallah arkadaşım ciğer geliştirici vurulduktan 24 saat sonra doğum olur diyo progestan filan kullanmıyorum doğru mu acaba
Ulvana 3Tospikannesi yeterki sağlıklı gelsin amma ciğer geliştirici vurup ta kaç hafta sonra doğuranlar var burda okudum bende. Şimdi düşünüyorum acaba bu ağrılarım onun içinmi
ChemistrySK Bende bu gece gordum 34+0 olduk ,Rabbim hepimize kolaykikla, keyifle, tek nefeste anlamadan dogurmak nasip etsin
3Tospikannesi 1melekannesi3858 valla doktor öyle dedi doğum sancısı çıkmış nstde sancı fıldır fıldır doğuruyorsun hayatım dedi 😂 yatış yapacam doğumu durdurmam lazım dedi ciğer geliştirici yapacam dedi yatışı kabul etmedim ama 2 doz ciğer geliştirici vuruldum çıktım yarın tekrar gel dedi şuan doğarsa 20 gün küvez cepte dedi ama özel ya acaba para, tuzağı mı diye de düşünmedim değil 😁
1melekannesi3858 3Tospikannesi devlete git Bi tane de kuzum.sende yarın tekrar gel demiş ne de olsa yarın devlette git Bi tanede olmadı