Üç ay önce boş gebelikten kürtaj oldum ve sonrasında adet oldum normal ama geçen ay haziranın 24 ünde adetim başladı ve 7 gün sürdü. Normalde şu an adet olmam gerekiyordu olmadım 3 gün gecikti. Kan testi verdim sonucu 1.48 çıkmış. Yani gebe miyim deği miyim? Ne yapacağım böyle çıkan oldu mu hiç?