Berivann Kızlar ben 20 haftalık gebeyim sarı sümüksü akıntılarım oluyor iç çamaşırım kirleniyor günlük pet kullanıyorum sizde öyle oluyor mu? Olanlar nasıl bi yöntem kullandı. doktora gittiniz mi? Kötü bişey değildir inşallah.
YeniAnne55 Berivann hamilelikte normal canım doktorum öyle söyledi günlük ped yerine peçete kullan bence 28haftanın içindeyiz hala devam ediyo akıntılarım
ozlemkrts Berivann genelde hamilelikte olabiliyo ama yinede doktora görünmekte Fayda var belki enfeksiyon olabilir en azından idrar testi yaptırırsın
asminko345 Berivann 35 haftalığım canım hala da var akıntı sarımsı beyaz şeffaf 😂 bitmiyor bitmiyor 🤦♀️
1850 Berivann 30+3 üm akıntım var sarı renk. Doktorum son haftalar geldıkce akıntı daha da artar normal dedı
_RainBow Peki su gibide oldumu bugün benim öyle oldu 27 deyim bende,akıntım oluyorda sızıntımı var anlamadım randevumada var daha ☹️Her ay bişey çıkıyor
hmy evet bende ayni dertten muzdaribim valla ic camasiri yetismiyor ama oed kullanmayin diyorlr ben kullanmiyorum surekli degistirmeye calisiyorum
Elifaaksoyy Berivann hamilelikte olabilir enfeksiyonda olabilir tabikide ama kesinlikle ped kullanmayın peçete daha iyi
btlkyr Berivann hamilelikde normal benim doktorum bana sık sık elma sirkesi ile yika dedi sakın sabun vurma dedi vurmadim ve pamuklu iç çamaşırı kullan sık sık değiştir dedi şimdi 39 haftaligm 35 haftalık olduğumda akintim bitti ama benim de aşırı derecede oldu doktorun dediğini ve fitil verdi bana onu kullandim
Bskrt Berivann benmde oluuor ama beyaz, sarı olması normal değil söyleyn doktorunuza. Ve günlük ped zararlı daha çok bakteri oluşuyor, pamuklu çamaşır giyiyorm günde 4-5 defa değiştiriyorm
Hs4523 Berivann benimde 20. Haftadan beri sulu akıntım oluyo 😟 kontrolümde suyum normal çıktı idrar tahlilide normal ama çok korkuyorum suyummu geliyo diyo😣
_RainBow Hs4523 bende aynı şekilde 27 oldum sızıntımı var diye korktum daha iki hafta önce kaşıntı falan oldu idrar kültüründe falan bişey çıkmadı 🤷🏻♀️ akıntı baştan beri vardı,bugünde su gibi oldu bende açıcaktım post sizin yazdıklarınızı okuyorum artık 😅