Krdrlbet Merhaba lütfen gören başına gelen cevaplasın Arkadaşlar ayrıntlıya girdim bebeğimin bağırsağında hafif parlaklık gördüklerinş söylediler ama zamanla geçici olduğunu da söylediler ne yapmalıyım birdaha ne zaman kontrole gidip baktırmalıyım ?
Gamzegll Krdrlbet %80-90 geçen bir durum normal kontrollerine devam edeceksin kuUm her gittiğinde bakacaklar
Krdrlbet Gamzegll Yine ayrıntılı bir şekilde mi bakıyorlar yoksa normal kontrol da belli oluyor mu diğer ay bir özele gideyim diyorum
Gamzegll Krdrlbet ayrıntılı bakarlar sonuçta bir anomali görüldü benim kızımdada böbrek genişlemesi vardı doğuma kadar takip edildi için rahat edecekse git tabii