Kızlar şuan 39+1 günlük gebeyim bu gece hiç uyku girmiyo gözüme 1 saat önce nişanım geldi ve galiba düzenli sancılar var emin değilim doğum sancısı mı yoksa vantilatör karşısında uzanıyorum ondan sebep mi bilemiyorum perşembe gününe zorunlu sezeryan tarihi aldık çatı kemiğim aşağıda olduğu normal doğumu kesinlikle önermedi doktorum ama şuan sancılardan korkuyorum dursun istiyorum ne yapmalıyım sizce çok çıkmaza girdim şuan ne uyuyabiliyorum ne bişey