Sevgili anneler;
Bu sabah saatlerinde 40+6 haftalık 0 açılma ile hastaneye yatış yaptım. Ebem rahmimin çok geride olduğunu, açılma yumuşama olmadığını söyledi. Ancak benimle o kadar güzel ilgilendi ki… Açılmalarim 7cm i buldu tek sorun bebeğin kafasının kanala girmesiydi. Çünkü bebeğin başı büyük, benim pelvisim küçüktü. Buna rağmen epidural anestezi ile sancıların gelmesini hissetmedim. Bir kaç ıkınma denemesi ardından oğlum kanala yöneldi. Suni sancı ile ağrılarım arttı ve bir saat içinde doğurdum. Öncelikle İzmirdeyseniz Medicana hastanesi Dr.Mustafa Melih Erkan ve Emine ebe ile çalışmanızı öneririm. İnanılmaz zor bir süreci bebeğime sağlıkla kavuşarak atlattık. Herkesin en kısa zamanda bebeğine kavuşmasını dilerim 🍀🌸