1prensesannesi_ Kubrakarahan her an dönebilir canım 32. Haftadayken dönmüştü cuma kontrolüm var bakalım baş aşağı mi sürekli dönüyor nerede olduğu belli değil son dakikaya kadar pek belli olmaz
Gzdklnc20- 28de falan dönmüştü. Çok erken değil mi diye tedirgin olmuştum. Doktorum normal dedi. Şuan 38+0 normal doğum bekliyorum. Paşamın keyfinin çatmasını bekliyoruz 🥴
g-gamzee 37+0 hala dönmedi 🤦♀️ Perşembe tekrar kontrol var merak ediyorum bu kadar harekete döndü mü acaba diye 😂
Canimucizem Elanin_annesi siz hissettiniz mi peki yoksa kontrolde mi öğrendiniz ben asla anlamıyorum neresi nerde 😂
Elanin_annesi Canimucizem yok valla canım hissettim desem yalan olur ama şöyle belirtim oldu tuvaletten çıkamadım habire çişim geliyodu doktorda dedi zaten idrar sıklığı yaşayabilirsin diye😂
Elanin_annesi Canimucizem ama şuan hissediyorum 30.haftadayız hıçkırık tutuyo bazen tam göbek altımda vajinamın orda hissediyorum. Sert sert hareketleri karnımın sağın da solunda göbek deliğimin oralarda diyorum bacakları olmalı çünkü aşağıda hiç tekmesi yok. Aşağıda sadece hafif hareketleri var =)
rabia2705 haftamda kontrole gittiğimde doktorum döndüğünü söylemişti ama hissediyorsun zaten tekmeler artık yandan değil de üstten veya üste doğru çaprazdan oluyor 😀 hani öyle çocuğun 180 derece dönüşü hissedilmiyor tabi ☺️
kahvesever__ Kubrakarahan dönmedi bir aydır beklediler dönmesini dün ebeler dönderdiler masaj yaparak
09-11-22 36 . Haftada dönmüştü ben hissettim sancılarım oldu biraz ve sürekli hıçkırıyo benm miniğim ve o hıçkırıklari aşağıda hissetmeye başladım o zaman anladım
Canimucizem Elanin_annesi benim aşağıya öyle bir vuruyor ki eliyle yaptığını sanmiyorum o kadar şiddetli ki daha dönmedi sanırım
Gizmmis Haftada baş aşağı pozisyon almıştı ama daha dönebilir korkulacak bişey yok demişti doktorumuz. Ama insan korkuyor 😶
Zeyzey055 Bizde 24 gibi döndük… 29. Haftadayim hala baş aşağıda sadece sağ sol dönüyor ortada duruyor öyle 🙂🙂🙏🏼