AyseNurdogan Merhaba arkadaşlar normal doğumdan ne kadar zaman sonra korse kullanabiliriz? Tecrübeli olanlar lütfen öneri ve tavsiyelerinizi bekliyorum. Birde korse çok farklı tarzları var en kullanışlı ve işe yarayan hangisi?
Matmazelbebi AyseNurdogan Ben hamile olmadan önce vücudum şekillensin diye Yamuna marka 3 kademeli korse almıştım hamile olunca kullanamadım ama yorumlarında hep hamileler doğumdan belli bir zaman sonra kullanmış. Doğumdan 3 ay sonra kullanmaya başlarım diye düşünüyorum ama ne kadar doğru bilemem.Bu benim kendim planım 🤗
Cilek2023 AyseNurdogan merhaba ben sezaryen dogum yapmıştım.dogum.yaptigim.ertesingunundoktoeum.korse taktı kendisi bana bende 40 gün boyunca kullandim iyiki de kullanmışım
Balbebek012 AyseNurdogan normal düz bir korseydi banyo hariç hep taktım tam 40 gün boyunca çok şükür ki hiç göbeğim de kalmadı
Gul_can33 Dr banada takmak isterden kullan ama korsenin kanitlanmis bir faydası yok sen bilirsin benlik birşey yok dedi bende 15 gün doğum yapalı külot şeklinde olan korsem var onu bir takmaya başlamak istiyorum