__kamilla___ Kizlar daha önceden doğum yapmış olanlar bakabilir mi şuan 39+5teyim hiç sancım belirtim yok ama az önce sümüksü bir sıvı geldi nişan mıdır acaba nişan için hafif kırmızı olması gerekiyor deniyor ama bu bildiğin saydamdı kırmızı ya da pembelik yoktu
Aysegul17 __kamilla___ post açıp açmamak konusunda karar veremedim inşallah birileri yardımcı olur bende 37+5 oldum bendende sümüksü bi akıntı geldi sarı gibi kasıklarımda ara ara adet sancısı gibi sancı oluyo belimdede sırtıma doğru çıkan bi ağrı var acaba doğum başlangıç belirtisi olabilirmi