Prensesdiana Merhaba arkadaşlar haziran 22 de düşük yaptım ama hala regl olamadım aranızda bu durumu yaşayan var mı
Prensesdiana @Rukiss35 internetten baktığım da 35 ve 40 gün normal sayılıyor ama ara ara rahimime iğne batıyor her iki gebeliğimde de olmuştu bakalım hayırlısı
Rukiss35 Prensesdiana ben bu gün kan vermeye gidicem eğer varsa kan sulandırıcı iğneyle başlanacak çünkü
Seval0sevall Rukiss35 bana da başlicamlar 3 düşügüm oldu kan pthılaşması çıktı sizin durum nasıl tuttu mu bebek ?
Prensesdiana @Rukiss35 regl oldum canım rabbim hayırlı zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar versin bizlere
Rukiss35 Seval0sevall henüz hamile kalamadım ama doktor dedi ki adetin bir gün bile gecikirse kan vermeye git beta pozitif çıkarsa hemen gel kan sulandırıcı başlayacağız