kızlar bebeğimin suyu bir tık az dedi doktor ama doğuma kadar yeterli inşallah da dedi. kendimi fazla yormamaya çalışıyorum bol su falan içiyorum. ama bugün dünya
temizlik yaptım ev berbattı dayanamadım giriştim belim ağrıyo yeni uzandım . sorun olmaz inşallah🙁