elistos ben 39+1 hala bişey yok sadece iki gündür pelvis taban ve kuyruk sokumu kemiğinde hafif ağrı var bide bugün 10 dk da bir gelen 3 sancım oldu daha önce yasamadigim bı ağrı olduğu için sancı olduğunu dusunuyorum yani ondan da emin değilim, ama devamı gelmedi . Açılma da 1 cm di geçen hafta yapmadığım şey kalmadı açılma da olmuyor yarın doktor kontrolü var bakalım 🤷