Aycaatl
Ben alerjik rinit hastasıyım. Hamileligin başından beri inanılmaz bir burun tıkanıklıgı ve nefes alamama problemi yaşadım. İlk 3 ay günde bir kere kullan istersen dedigi için doktorumu değiştirdim. Yenisi önermedi ilaç kullanmamı. Sadece serum fizyolojik kullanabildim. 20.haftaların ortasında hafifleyene kadar balkonda sabahladım hep. Otrivine ağır bir ilaç lütfen doktoruna danışmadan kullanma. Bir kereden bir şey olacagını düşünmüyorum. Üzme kendini.