GG44 Kızlar merhaba 5 ağustosta allahın izniyle transfer olucam estrofem kullanıyorum şuanda bel ağırım ve arada sırada kasık ağırım oluyo normal mi böyle durum yaşayanlar oldu mu
Ebru_20 GG44 normal arada bir bende de oluyordu doktoruma sorduğumda ilaçtan olduğunu söyledi bazen vücut hormon ilaçlarına tepki verebiliyor
7ilknur_ GG44 canımm bana estrofemin yanında üçüncü haftada progestan verdi kullanıyor musunuz sizde iğnesini verdi fitilini verdi bi de prednol verdi
GG44 Şiddetli bi kasık ağırısı değil böyle ara ara gelip gidiyo cok hafif tabi ben bunu kafamda çok büyütüyorum ay bısey mı oldu acaba diye :(
GG44 7ilknur_ henüz transfer olmadım ben haftaya olucam cumartesi günü serum verilicek ve gebelik aşısı olucam siz transfer oldunuz mu
7ilknur_ GG44 yok hayır daha olmadım geçen hafta cumartesi bana ek olarak o ilaçları verdi yarın transfer olacam inşallah 🤲🏻
GG44 7ilknur_ muhtemelen banada vericek cumartesi bende gebelik aşısıyla serum alıcam siz aldınız mı onları ? Bir de ilk denemezniz mi benim 2. Denemem :(
7ilknur_ GG44 amin inşallah heyecandan uyuyamadım bile bu gece 🥹 bu işlem nasıl geçiyor peki işlem sırasında ağrı sızı oluyor mu anestezi veriyorlar mı
GG44 7ilknur_ hayır hiç bişey hissetmiyosunuz en güzel yanı herşeyi görüyo olmanız bebeklerinizin size geliş anını görüyosunuz falan cok güzel herzaman güzel düşünün allah sağlıkla hayırla güzel haberler almayı nasip etsin 🤲🤲 7777 mucizeler bizimle diyelimmm💞💞