Merve- 22’deyim bende . Şükür daha öyle bir telaş sarmadı beni. Emzirmek de her ağladığında bebek verilir. Uyuyorsa en en fazla 3. saatte uyandırılıp verilir. Yoksa hastaneye getirilir. Ben de gurbetteyim kimsem yok eşim nöbet usulü çalışıyor geceleri evde olmadığı günler oluyor. Öyle bile korkmuyorum birbirimize yoldaş olucaz biz