Bende konya merkezdeyim ilk defa şuan burda okuyorum konyada suda doğumun popüler olduğunu merakımdan girip baktım posta şaşırdım ama tabi fikir danışacak olursan ikiz gebeligi asla evde hele ki normal doğumla asla riske atmazdım tekli gebeliklerde bile bazen problem olabiliyor acil sezeryana giren çok anne biliyorum normal doğum ilerlerken riske atma derim karar sizin bide ben o acıyı sezeryanda normalde olsa özel hastanede de çekiyorum devlette de o yüzden hiç özele o kadar para verip dogurmayi düşünmedim imkanınız varsa o başka tabi.