Arkadaşlar Florya Medical Park Hastanesine gidiyorum. Fiyatlandırma bölümüyle doğum paketi için konuştum. Sezeryan doğum için 4.aydan sonrasına 29bine yakın bir fiyat aldım. Ben ssvd yapmayı düşünüyorum doktorumda destekledi şartlar uygun olursa yaparız dedi. Ama sadece doğum 60bin lira şuanki güncel fiyatı. Yani paketi alıp eğerki ssvd yaparsam sadece aradaki farkı ödeyeceğim paket fiyatı düşecek. Siz olsanız bu fiyatı ödemek ister misiniz. Ssvd sizce buna değer mi?? Fikirlerinizi çok merak ediyorum