Ahuevren06 Bel fıtığım var üç tane, doktorum pek önemsemedi normal doğum yapabileceğimi söyledi. Fakat kimle konuşsam fıtık normal doğuma engel diyor. Bilgisi olan var mı?
birannis_ Ahuevren06 eğer fıtık varsa normal doğumu önermiyorlar çünkü normal doğumda ıkınma ve bebeğin aşağı inme durumu beli zorlayan bir durum resmen kemikleriniz genişliyor o an ve fıtık patlaması olabilir bunun için iyi bir doktora danışın en güzeli en doğrusunu size doktor söyler zaten
Elis-im Ahuevren06 Benimde bi tane var büyük L 5 te dr bana çiş kaçırmıyorsan ayağın boşa gelmiyorsa şiddetli ağrın vs. Yoksa normali bekleriz dedi bende normal istiyorum. Umarım istediğimz gb olur herşey. 😌
defneveannesii_ Benim kalçamda ve bacağımda siyatik sinir ağrısı vardı şiddetli şekilde. Doktorum bu ağrılar doğuma kadar devam ederse normal doğum yapamazsın demişti, fıtıkta da geçerlidir tahminim
Annesii34 Entige günümüzde hemen hemen herkeste fıtık var fıtığın derecesi önemli eğer seni çok zorlasaydı şimdiye kadar bi doktora görünürdün beyin cerrahisinden onay alman gerekir ama normal doğum yapabilirsin dedi bende mr çekilmek istemediğim için randevu almadım ama ne yapacağım bilmiyorum çok kararsızm
Entige Annesii34 bende en son doktor mrdan sonra ameliyatlık demişdi bacağımda etkiliyo çünki o yüzden kadın doğum doktoru direk sezeryan dedi