İlk hamileliğimde aşırı ödem olmuştu ellerimdeki parmaklarımın arası ayrılmıyordu ödemden ayaklarım aşırı şişmişti doğum sonrası dereotu üzerine limon sıkıp yemiştim bol bol hem süt yapıyor hemde çok güzel ödem atıyor doğum sonrası çok tavsiye ederim canım doğum sonrası bir haftada inmişti tüm ödemim