Merhabalar ilk doğumumda nişanım geldikten 3 gün sonra doğum yapmıştım.Bugün 39+3 teyim kasıklarımda ağrım var ve kahverengi akıntım geliyor.Nişanım geldiğinde kan rengindeydi.Bugünde çamaşırımda gördüm ama emin olamadım kan mı değil mi.Aranızda böyle olan oldu mu