29+3 üm. 19 dan beri kasılmam var dı ama bikaç gündür sıklaştı gibi. Sayısı arttı düzensz ama çok oluyo dün acile gittim sancı çıkmadı rahim ağzı boyu iyi. Nst deykn bi’şey hissetmedim zaten 10 dk anca kaldım yanıltır diye korkuyorum. Doktora bn ayakta duramıyorum çok kasılmam var dedim 5 10 dakkaya düşerse tekrr gl şuan her şey norml dedi yolladı. Sayacı akşm açtım bide ama sabhtan beri en az 20 25 kez olmuştr. Böyle 25 dk 40 dk saat başı yada 15 dk da olduğu da oldu. Bide magnezyum bitmişti üç gündr içemedim onun etkisi olablir mi içerken bukadar sık değildi. Tekrar doktora gitmeli miyim. Norml mi bu durum