benimde ilk gebeligimde tansiyon sıkıntım oldu, 35. haftada kontrole gittiğimde hastaneye yatırmışlardı neredeyse 6 ,7 gün hastanede kaldım 36+5 de doğum yapmıştım. Tansiyon yukselmesi bebekte gelisim geriligi yapiyor maalesef o yuzden kontrol edin hergun tuzlu yemeyin bol bol su icin.