Emina Bugün kalp sesini duyduk çok heyecanlıydı minicik bir şeyden o kocaman sesler Allahım isteyen herkese nasip etsin 🙌🏼
Ecece Emina ay çok güZel ya bebişini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Allah 🙏🏻🙏🏻 Tam kaç haftalıksın duydun canım bide karından ultrasonlamı bende cuma gidicemde
Emina Melek1010 birde benim gayettt şöyle anlatayım eğer İzmir’de yaşıyorsanız gözüm kapalı tavsiye edebilirim o kadar iyi bir doktor ikinci gidişimiz ama tavsiyeyle gittim bende doktorun pozitif olması sizide pozitif yapıyor ☺️
Melek1010 gayettt benim doktorum bizim sülalelin tüm kadınlarının doktoru hatta arkadaşlarım vs de gidiyor bende içim rahat bir şekilde gidiyorum çok sempatik ve işinde oldukça deneyimli bir bayan
Emina Irmshn gece yatarken yüz üstü uyuyamak tek sorunum oldu bir şey batıyor gibi maşallah başka bir durum yok şu aralar 😕
ozlmkck23 Benimde miniğim 8 hafta 3 günlük kalp atışını duyduğumuz an daha çok bağlandık ona ❤ düşük tehlikem var kasıklarımda çok ağrı oluyor çok sık olmasa da bulantım oluyor şimdilik biraz zorluyor benı halsızlığim de çok fazla ama onun için herşeye dayanırım ❤❤❤❤
Emina Aslannnn bende 7+3 üm canım bugün duyduk çok şükür aslında 6 haftada duyulabiliyormuş biz memlekette olduğumuz için biraz geç gittik sizde duyacaksınız inşallah pır pır olacak kalbiniz 🙌🏼🧿😍
Ecece Emina ay ne güzel bi duygudur bende yarın gidicem inşallah duyarım bide vajinal ultrasonlamı yoksa karından ultrasonlamı duydun canım
Emina Ben Ecece karından baktı yalnız tuvaletiniz olsun kolaylık sağlıyormuş genital bölgeden zorunlu bir şey olmadıkça kimse baktırmamalı bence tehlikeli bir durum banada ilk gittiğimde alt muayeneden baktı hiç istememiştim 😞
SeymaK Biz bugün 7+5 olduk dün akşam doktora gittik bebeği gördük kalp atışlarını da duyduk çok şükür Allahıma ❤️👼🏻