Krdlngr Ben bugün hastaneye gittim ve benden şeker almamı istediler sizden de istediler mi ve neye dikkat etmem gerek tansiyonum düşer mi yanımda biriyle mi gitsem ilk defa hamilelik geçiriyorum
Churcill Krdlngr ben kendim gitmiştim bi sıkıntı yaşamadım tedirginseniz biriyle gitmenizde fayda var vücudun nasıl bi tepki vereceğini kestiremiyor insan. Havalar da sıcak tansiyonunuz düşebilir 2 3 saat aç kalınıyo sonuçta