Merhaba arkadaşlar. İkiz kızlarım pazar akşamı acil sezeryanla 34. Haftada alındı. İkizlerim küvezdeler dua bekliyorum sizden ama benim size soracağım başka bir şey var. İlk doğumum normaldi hiç böyle yaşamadım. Sezeryandan bir gün sonra ishal oldum ve affedersiniz WC ye zorla yetişiyorum. Karın ağrım da çok fazla en başından beri toparlanamadım sezeryan olup ikinci gün her işini kendi yapanlara hayran kaldım ikiz olduğu için mi böyle oldum ishal normal mi acaba