anneoluyorum101 seni endişelendirmek istemem ama normal değil , ben de bu şikayetleri yaşadım şuan 33+5 deyiz nst de sancı çıkıyor kasılmalar ı takip et lütfen çoğaldığı zaman mutlaka doktoruna git . Erken doğum riski oluştu ilaç kullanıyorum 38 i göremeyiz dedi doktorum , haftaya Salı nst ye bağlı olarak ciğer geliştirici iğne yapılacak sancı çakarsa 😔