Betanın iki günde 2 katına çıkması bekleniyor. Aradan 4 gün geçmiş acaba yükseldi düşüşe mi geçti benim öyle olmuştu betam 2 gün sonra iki katı oldu sonra 2 gün geçti tekrar baktırdım düştü kimyasal gebelik dedi doktorum da . Birde dış gebelikten şüphelenmişti öyle olunca.