Cuma günü tam 9 haftalık olcam inşallah kızlar oğlum 6yasinda ondan sonra 3tane düşük yaptım şimdi kan sulandırıcı kullaniyom progestan falan ama korkuyom gene kötü bir şey olur diye dua ediyorum elimden başka birsey gelmiyor Allah korusun kötü bir şey olsa belirti verir dimi daha önce bu durumu yaşayan varsa neler yaptınız kızlar neye dikkat ettiniz…