Caciinnn Arkadaşlar 8+2 haftalık hamileyim öğleden beri karın kasık ağrım var daha dün hastanedeydim herşey yolundaydı bu haftalarda benzer ağrılar normalmi gaz sancısı gibi
Gnygns Caciinnn normal canim. 11. Haftaya kadar hep ağrıdı kasigim. Doktorlar bebek yerleşiyor normal dediler hep
Caciinnn Gnygns dün gittim bi hafta sonra gel dedi zırt pırtta gitmek istemiyorum ikinci bebeğim ama ilkini daha küçükken kaybettim bu evreleri bilmiyorum o yüzden çok teşekkür ederim 🙏🏻
Gnygns Caciinnn cok gecmis olsunmerak etme gitsen de ayni şeyleri söylüyorlar. Benimki tup bebek olunca surekli gidiyordum doktor artik bıkmıştı🙈 insallah sizinde öyledir kanaması filan yoksa korkmayin bisey olmaz insallah
Caciinnn Gnygns kanamam var canım onun için ilaç kullanıyorum zaten ve yatıyorum hep çok değil çok şükür çok sağol içimi rahatlattın ❤️
Caciinnn gzmgnr21 ben süt içemiyorum normalde de laktozsuz içebiliyorum sadece gaz yaptığı için ama dikkat ederim belki de yediğim bişeydendir ☺️
Edanurkaraks Normal canım korkma Benimde aynı doktora sorduğumda normel böyle kasık ağrıları falan dedi büyüdüğü içinmiş👶