reglim 7 gün gecikmişti kaset test yaptım silik çizgi çıktı bugün kan vermeye gidicektim ki kanamam başladı, doktora gittim alttan muayenede kese falan görünmedi zaten, kan aldılar bhcg 20 çıktı ama kanamam regl kanaması gibi devam ediyor. Doktor 1 hafta sonra tekrar kan ver diyip gönderdi çok şiddetli sancım ve kanamam var bu ne olabilir??