Merhaba hanımlar buraya doğum hikayemi yazmak için kızımla 40+0 akadar bekledikk şuan 2 günlüğüzz…
Gelelim doğum hikayeme cumartesi sabahı rutin kontrol için nstye gitmiştim, nst’de sancı çıkmadı ama 39+6 olduğum için doktor muayene etmek istedi ve muayene ettikten sonra rahimde yumuşama olduğunu söyledi ve yatış verdi cumartesi günü yatışım yapıldı aksamına başka bir doktor geldi tekrar muayene etmek için ve bebeğin kanala girmediğini daha yolun çok senin dedi bende üzüldüm öyle diyince akşam bir buçuk saat kadar yürüdüm ertesi gün sabah oldu (pazar) kahvaltıdan sonra hastenede 2 3 saat tekrar yürüdüm sonra doktor günlük rutin hamileleri ultrasonla muayene çağırdı ultrasonla baktı sonra alttan muayene derken suyum geldii saat sabah 10′du çok şaşırmıştım hemen doğumhaneye alalım seni dedi doğumhaneye alındım bbebegim hala kanalda değildi ve fazla suyum varmış suni sancı taktılarinda Saat 1′di ve hafiften ağrılarım baslamisti saat 4 tü 4-5 cm açıklık vardı saat 7 oldu benim açıklık 8′ ulaştı ( tabi ben açıdan kivraniyorum)
Sonra saat 10 çeyrek vardı sanırsam tam hatırlamıyorum tam açıklığa ulaşmıştım ver saat 10:03 te bebeğimi kucağıma aldım çok şükür
Darısı tüm hamile adayların başına bı avazda doğurursunuz inşallah buda bizim doğum hikayemiz biraz uzun anlatmış olabilirim 🙏🙏