Fatos43 Kızlar hamile kalmadan aylar önce bi cesaret saçlarımı sarı tonlarında bi renge boyattım şimdi dibi siyah gelmeye başladı o kadar gözüme batıyor ki doğal boya kullanan var mı aranızda kimyasal olmayanlar varmış ama yine de kararsızım zararlı mıdır
Yigit_Yagiz_Moms Fatos43 bana doktorum kesinlikle boyama dedi. Bitkisel de dahil zaten çok şükür iki gebeliğimde de boyamadım. Ki çok da beyazım var ama bebeğimin sağlığından önemli değil
Fatos43 Çok haklısın ne bileyim bazıları organik boya diye satılıyor ama dediğin gibi ne kadarı güvenilir 🤷
Seastar88 4.aydan itibaren 1,5 ayda bir loreal inoa ıle boyatıyorum.Ama özellıkle 3 ay bıtene kadar kesınlıkle yasaklamıstı doktorum.Sonrasında da market boyası olmayan,amonyaksız ve kokusuz bitkisel boya tercıh edın.