moms3514 Merhaba sevgili anneler 16+3 gebeyim ama bu yaz günü nezle oldum bi kaç gün 1 bardak 1 er poşet ıhlamut adaçayı demledim bilgisi olanlar yazabilir mi bi sakıncası olur mu
anapanda12 moms3514 ıhlamur bir bardaktan çok da bişi etmez ama adaçayı rahim ağzını yumuşatıp açıyormuş diye okumuştum bence devam etmeyin doktorunuza danışın
Fatos43 Ihlamurun sakıncası yokmuş ama adaçayı pek önerilmiyor canım sen yine ıhlamuru da çok tüketmemeye çalış bitki çayları sıkıntı