Mnksrce Canım seni çok iyi anlıyorum bende yasadim daha önce 3 kez düşük çok zor insanın bir parçası minicik bile olsa hiç görmesekte çok bağlanıyoruz üzülüyoruz en basit bir örnek memlekete geldim Ailemin yanına bugün eşim söyledi kuşumuz vardı ölmüş ağlamaktan içim cıktı inan demin videolarını izliyorum fotoğraflarımıza bakıyorum çok etkilendim minicik bir kuş bizi üzüyor ağlatıyor içimizi yakıyor kaldı ki mini minicik bebeğimizi kaybetmek çok acı ama Rabbimin imtihanı işte sana eşine birşey olmasın şimdi uzulmen çok normal sadece dua edip Rabbimizden geleni kabulleneceksin ve inan daha guzeli daha hayırlısı olacak sadece biraz sabır ben 17 mayısta düşük yaptım sonra 17 haziranda hamile oldugumu öğrendim şimdi 28 haftalık olduk bile Teyzesi Rabbim en kısa zamanda sanada nasip etsin inşallah 💕💕