Nmt5168 Merhaba arkadaşlar doğumuma bir sıkıntı olmazsa 35 gün kaldı uncali meydan hastanesinde sezaryen dogum olacak. Orda daha önce doğum yapan arkadaşlar varsa bilgi almak istiyorum deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Zilann07 Ben 1 sene önce normal doğum yaptım orada çok memnun kalmıştım ebeler hemşireler çok ilgliydi hiçbir sorun yaşamadım.