Erkek bebekleriniz kacinci haftada dogdu?)
Gunicka 39+6 sezeryan ile doğdu oğlum
Gunicka 40+3de doğdu oğlum
Gunicka 40+2 de oğlum doğmuştu şimdi koz bekliyoruz acaba kaçıncı haftada doğacak 😂
Fikirleriniz Onemli)
Sicaklarda keske 38 zde dogsalar)
38+5 normal dogdu oglum :)
38 de doğdu benim oglum
Dogum belirtileri onceden varmiydi?