Seda06891 Merhaba oksapar ve asprin kullanıp sezeryan olacaklar ilaçlarınız ne zaman kesilecek bilgisi olan varsa yazabilir mi
Serennityyy Seda06891 merhabalar doktorum bana ecopirin i 35 haftanın başında keseriz iğneyi de bir gün önce kessek yeter dedi ama bunun için kendi doktorunuzla konuşmanız lazım
Nrcndmr Seda06891 yalnızca oksapar kullanıyorum , doktorum 48-72 saat öncesi keseriz dedi. Ancak doktorunuza kesinlikle danışın en iyisini size önerecektir.
SusamTanecigi Seda06891 sadece okşayarak kullandım kesmedim ama genel anestezi oldum ilk doğumda mecburi şekilde şimdi ikinci gebeliğim ilk doktor ayrıldığı için farklı doktor bakalım nasıl yapar