Kızlar merhaba, bir oğlum var Allah nasip ederse bir de kızım olacak inşallah ama biz eşimle isim konusunda anlaşamıyoruz.
Oğlumu 8 ay boyunca kız biliyorduk o zaman aklımızda miray ismi vardı ama şimdi aklımızda yeni fikirler de var.
Sizce bu 3 isimden hangisi güzel, hangisini tercih etmeliyim?
-Miray (ilk hamileliğimde düşündüm diye aklımızda)
-Mihra (Hamile olduğumu öğrenmeden önce rüyamda görmüştüm)
-Yüsra (Anlamını çok beğeniyorum)