Meryemnzzz ultrasondaki kiloya çokta güvenmiyorum açıkçası. İlk gebeliğimde gece sancım çoğalmıştı nöbetçi doktora gittim “aaaa sana mı normal doğum dedi doktorun, iri bebek bu normal doğuramazsın” diyip yüksek bi kilo söylemişti hatırlayamıyorum şimdi, neredeyse sezaryene alacaktı beni. Sonra ben evde sancımın düzenli olmasını beklemek istedim döndüm eve. Sabah kendi doktoruma gittim, sancım artık dayanılmaz olmuştu. 4 cm açılmam olmuş, ve normal doğurdum. Bebeğim 3,400 kg doğdu. Bu mu iri bebek dedim