Merhaba herkese, adet günüm 1 gün geçtikten sonra kan tahliline gittim dün hcg 29.32 çıktı. Çok mu düşük? Ondan önceki pazartesi kan tahlili yaptırmıştım, negatif çıkmıştı. Cuma erken gebelik testinde çok silik ikinci çizgi gördüm. Cumartesi kaset test yapmıştım ama negatifti. Pazar tekrar kaset test yapınca çok silik pozitif gördüm. Pazartesi de kan verince 29.32 çoktu. Doktor biraz korkuttu açıkçası, hiç benim gibi olan var mı arkadaşlar? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻