Merhaba benim de 36+3 belimde adet sancısı gibi ara ara olan bir ağrı giriyor. Aşagıya da yoğun bir baskı hemen tuvalet ihtiyacı var. Ben de bebeğin pozisyon aldığını sanmıyorum çünkü çaprazlamasına hissediyorum kendisini. Hayırlısı bakalım bunları hissedip ne zaman doğum yaptılar acaba?