Evlendim istanbula geldim alisamadim esim sagolsun bu konuda bana yardimci oluyor geziyoruz dolasiyoruz ama o yokken bu hissiyat olusuyor istanbul gibi bi yerede ben guvenemiyorum 3 aydir burdayim komsuluk iliskisi neredeyse sifir daha kapi komsumu bilmiyorum tanimiyorum kpss ye hazirlanayim dedim hamile kaldim zaten hamileligim biraz zor geciyor