Deniz14 benim ilk bebeğimde bitane altın bileklik yaptırmıştık ortası yuvarlak içinde eşimin benim kızımın ismi yazıyo kenarlarında da sonsuzluk vav işaretleri vardı çok hoş ilerde çocuğunada bırakabilceğin bi hediye anı kutuya saklayıp😍biraz taktım ben şimdi kutuya kaldırdım ilerdede kızıma veririim o kullanır😉