Mertuba Arkadaşlar aranızda memorialla gidip kontrollerinde işlem görenler nst’ye bağladıklarında ekstra bir ücret talep ediyolarmı bilgisi olan varmı rica etsem beni bi aydınlatsanız ??
Tgcmrt48 Mertuba bende özele gidiyorum muayeneden sonra nst için ayrı para ödüyorum genel olarak böyle sanırım
Aybarssmom_ Canım ben zamanında orda çalışıyordum her şey ücretli oluyor genelde 🤣 ama net bilgim yok tabi yanlış yönlendirmek istemem seni