surfermom ben de 20+0 dayım ve iki haftadır öyle sancımsı kramplar oluyor. Özellikle belimde oluyor. Genel bi tahlil yaptırmıştım geçen hafta doktor kontrolüm vardı, magnezyum ve kalsiyum sınırdaydı bu kadar sancı olması hücresel olabilir hem de bu haftalardan sonra yavaş yavaş ağrılar olacak dedi magnezyum kalsiyum takviyesine başladım ek olarak. Eğer kontrolün yaklaştıysa sende doktoruna bir danış, istersen gitmeden de genel bir tahlil yaptır hem vitamin değerlerini de görmüş olursunuz 💜