1prensesannesi_ Kızlar sabahtan beri gecemeyn karın ağrısı var bel ağrısı da bebeğim hareketli ama karnımin ağrısı geçmiyor ne yapmalıyım sizce sancı mı yoksa doğum yaklaştığı için mi oluyor bilgilendirirseniz çok sevinirim 🥰🥺
Hubeyb9 1prensesannesi_ canım eğer dinlenince geçmiyorsa yada pozisyonu değiştirince geçmiyorsa hastaneye git istersen. Önemli bir durum olabilir. Benim gün içerisinde üç dört defa oluyor sadece karnımın alt tarafı adet ağrısı gibi bir dk içinde geçiyor ve saatler geçiyor aradan sonra oluyor yine. Sürekli değil yani. Bu gece tam 35 haftalık oldum.
naz_ozz 1prensesannesi_ benimde sağ alt kasığım çok ağrıyo uzandımda geçmiyor 35+1 hafta olduk korkuyorum neden böyle oluyor ki🥺
1prensesannesi_ Hubeyb9 ılık duş aldım geçmedi sağa sola dönüyorum yine geçmiyor regl ağrısı gibi ağrı var ve belim de aşırı ağrıyor ishalim biraz da bebeğim bazen toplanıyor sonra yine duzleniyor
Aleyna2045 1prensesannesi_ canım bende 34+5 hamileyim bayadır ağrıyor anladığım kadarıyla bence bir acile git bebeğini riske atma açılman vardır yada düzenli sancın olabilir serum verirler sancıyı falan durdururlar erken doğum olmaması için
Gozanca 1prensesannesi_ benimde öyleydi her sey normalken sancilarim Geçmedi toplandi birakti hep doktorum kanala girmis acilman var dedi ve rahim agzi kisalmasi.. Pazartesi doguma aldi beni 1 hafta cektim 37. Hafta dolsun diye sezeryandi ikinci bebegim 13 ay arayla derim incelmis cok aci cekmissin dedi dogumdan cikarken icini zor toparladim dedi bebegim saglikli eve geldik.. 2.500 doğdu ama ikimiz icinde en iyisi oldu.
Hubeyb9 Rabissskemal o zaman hastaneye git bence canım yakınsa en azından bir kontrol etsinler hersey yolunda mı diye.
1prensesannesi_ Hubeyb9 gitmeye korkuyorum açıkçası sürekli acile gittiğim için doktor artık gelme dedi 😥🙄
Aleyna2045 naz_ozz kasık ağrıları normal canım ama geçmeyen bir kasık ağrısıysa mutlaka hastaneyeye gidip görünmelisin
Aleyna2045 naz_ozz benimde ara sıra öyle oluyor canım leke su gelemdiği sürece ve ağrıların sürekli olmadığı sürece sorun yok
Aleyna2045 Sibelsamet_64 kaç haftalık hamilesin canım ayaklarını çok salandırma uzan altına yastık koy bol su iç ve çok tuzlu tüketme bunları yaparsan ödemin olmaz ben yapıyorum şuan 34+5 im maşallah hiç ödemim yok