skrbsrl İlk 1 hafta sezaryen ağrısından,süt gelsin telaşından, uykusuzluktan,göğüs ucu acısından dolayı bende kabullenemedim.. Hatta keşke yapmaydım bile dedim ,böyle düşündüğüm içinde bi yandan kendime kızdım,Allah’ın gücüne gider diye korktum.. 32gün oldu bünyem sanırım bu telaşlara yorulmalara alıştı.Şimdi Allah’ıma binlerce şükür iyi ki yapmışız iyi ki benim yavrum olmuş diye dualar ediyorum.Kılına zarar gelse dünyaları yakarım.. Sanırım ilk başta yaşadığım olay lohusa sendromuydu.